3 augusti 2010

Idag har vart en tung dag. Jag har verkligen inte mått bra, psykiskt. Jag har hållt mig för mig själv och funderat en massa. Men även åstakommit en hel del saker jag stolt ska visa för er. =)

Började med en tur till Blomsterlandet. Får jämt beslutsångest där, finns ju såå mkt fint. Detta blev mitt kap.



Köpte såklart allt var för sig och mixade ihop till denna fina kreation. =) *stolt*
Inte nog med det, så bakade jag. Fick en massa äppeln och bananer av svärmor häromdagen och beslöt mig för att göra en äppelkaka.



Med resten av smeten gjorde jag muffins med äpplebitar.
Bjöd över svärmor på en fika så jag stolt kunde bjuda någon på mitt mästerverk.
Vi satt länge ute och pratade, om allt. TACK! Det behövdes.

Kvällen bjöd på pannkakor. MUMS!


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...