Inte mkt jag orkar...

Stoppar i mig en skål med müslie. Hoppas att jag står mig på den över natten. Såå jobbigt att vakna på natten för toa-besök och känna hungern komma smygandes. Huvudvärken är ett faktum på morgonen därpå.

Har ångest över mitt 11 timmarspass i morgon! Jag vet att jag inte kommer orka. Plus att jag ska ha upplärning hela dagen. Måste vara på helfart hela dagen... =S

Var ju ännu en sväng på Gekås idag. =) Var med som sällskap till Ninni då hennes Johan har fullt ös med att renovera deras redan underbara hem. Jag behövde även lämna tillbaka en playstationkontroll för andra gången. (Denna gång tog jag pengarna ist för en ny.) Var ansträngande att gå runt, även om det var mkt bättre än förra gången. Men jag höll masken och hoppas att Ninni inte tyckte jag var allt för tråkig. =)

Kan säga att det inte vart någon fart alls på mig sen jag kom hem. Har mest suttit framför datorn och läst. Hoppas jag somnar tidigt, har en fullspäckad vecka framför mig som kräver 100% av mig! =S Undra om jag kommer orka...

Nu blir det teve en stund sen ska jag drunkna i boken innan jag somnar.


Kommentarer
Postat av: Ninni

Haha, jag gick ju och höll ut för jag ville inte vara sämre än dig ;)

2010-08-30 @ 07:33:10
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...