Kattspya

Vilken natt! Förutom att jag drömde, för femtioelfte gången i rad, att älsklingen skulle lämna mig och jag blev tvungen att ta hand om bebisen själv, så sov jag som en gudinna! Åh det uppskattas när det går så lång tid mellan gångerna! Det tackar vi för! Vaknade dock av att katten spydde på golvet...

Frukosten är på plats i den ihoptryckta magsäcken och koffeinet har nått hjärnan. Nu ska jag slänga ut lite saker på Blocket och sen ta en välbehövlig dusch.

Vad bjuder dagen på idag? (Ingen sol iaf... )

Kommentarer
Postat av: Fröken M

jag kan glädja dig med att det inte bara är i halmstad som solen lyser med sin frånvaro ;) Kram

2010-08-19 @ 16:35:00
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Skön känsla när drömmen inte är verklighet! Ha en trevlig kväll!

2010-08-19 @ 18:39:29
URL: http://hilajns.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...