Landat

Nu kan jag väl påstå att jag har landat efter vår semestertripp till Öland. Jag har fått två ordentliga nätters sömn, (så ordentliga det går med en mage rubbar mina sovställningar), träffat vänner och städat och tvättat "bort" spåren av trippen. Allt är i sin ordning.

Igår var jag på stan med några vänner över en fika. Det var skönt att träffa folk och komma iväg lite. Älsklingen utnyttjade sin egentid med att se på film och röka vattenpipa. =)

Idag gjorde jag frukost, men fick äta den ensam för älsklingen tog en sovmorgon. När jag och Liam inte orkade smyga längre och hade redan sysselsatt oss en bra stund med att blåsa såpbubblor bestämde vi oss för att baka muffins, chokladmuffins. O vips så var dom klara.

Gjorde en liten tack-gåva till grannen som passat katten medan vi var på Öland. Hon blev så glad så! =)

Sen lagade jag mat och efter maten tog Liam cykeln och jag tog på mig gympisarna och vi gick till äffären för att köpa saft till fikat.

Fikade med våra nybakade muffinsar sen var det eftermiddags vila som stog på schemat. =) Jag la mig tillrätta, så gott det går nu förtiden, i soffan och surfade. Liam kollade film i sitt rum på sin nya teve och dvdspelare och älsklingen hade myror i brallan och bytte däck på sin nya cykel.

Ikväll har vi lagat pannkakor. Nu är hemmet tyst och lugnt. Liam sover men älsklingen pillar med vår garderob... Jag ska snart krypa längst in i soffan och somna till teven. PUH vilken dag! =)


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Jag är verkligen löjligt förtjust i pannkakor och skulle gärna äta det flera gånger i veckan !! =) Kram

2010-08-12 @ 23:20:03
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Jag antar att det är det vädret som kom hit för en stund sedan så idag ska inte jag gå utanför dörren :) ha en toppen helg !! Kram

2010-08-13 @ 10:53:45
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...