Yttrandefrihet?!

Skrev ett helt annat inlägg nyss. Men sparade det i utkast. Vet inte om jag "vågar" publicera det eftersom jag vet att det finns läsare från "innersta cirkeln" på jobbet som flitigt håller koll på mitt liv...

Sitter i soffan med en huvudvärk som heter duga och en magsäck som redan ropar efter mat... 500 kg väger killen på teven!! Han är 15 år! Jag kan inte förstå hur man kan bli så stor. Jag tycker att min viktuppgång redan är en plåga. +12 kg. Fötterna värker och hela kroppen känns otymplig. Vad är det som gör att föräldrar låter sina barn bli så? Räknas det inte som barnplågeri?

Ber till John Blund om en skön natts sömn i natt. Jag offrar.... en tå, eller kanske en fot. För så trött är jag!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

kolla in min blogg och blogga till dig 2 trisslotter, vinn storkovan och säg upp dig från jobbet ;)

2010-08-30 @ 22:24:35
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...