Fredagsmys, eller inte...

Lets dance är min underhållning ikväll. Sådär kul. Men så får det bli när älsklingen jobbar. =/

Idag kom jag nästan för sent till jobbet, fastnade framför datorn!
Har ju börjat hänga på Gratisbio.se. (Har kommit på att jag drar mig till gratis saker hehe.)
Väl på jobbet sprang jag förbi stämpelklockan och Ingela ropade när jag kommit högst upp i trappan:
"Nu slog den om till 12 Tess!!!" Slängde in kläderna och bytte skor. Men kom på att jag var tvungen att hämta ut nya handskar för do andra var så trasiga att det inte var lönt. När jag passerar chefens kontor på vägen tillbaka så kallar han på mig och jag fastnar där i 20 minuter!!! =S Jag var inte så glad när jag gick därifrån och så fortsatte dagen.

Efter jobbet unnade jag mig en pizza och en stoor Coca Cola och körde hem.

Efter en påse popcorn, 1 liter cola och tusentals klick senare sitter jag här och är helt slut i hjärnan.
Satte ju mig vid datorn direkt när jag kom hem för att surfa in på gratisbio.se. Im stuck!
Ska minsann snart få mitt första presentkort, bara några poäng kvar.

Nu väntar jag på Solsidan och självklart på att älsklingen ska komma hem!




Kommentarer
Postat av: Annelie

Det var kul och se dig idag tjejen...Längesen! Saknar dig.. :) kram

2010-03-19 @ 23:32:22

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...