By the way

Har fått sålt min biljett till Ladies Night! =) Skönt att någon som verkligen vill gå får nytta av den. Jag vill oxå gå, jättegärna, men då hade jag behövt vara en pingvin som bara kunde lämna över havandet till mannen. =) Kan inte göra båda saker samtidigt. =/ Men vänta bara tjejer! Jag ska göra come-back till våren. Jag ska slå ut som en blommande knopp i min nya kropp! Ready for take-off! (peppad som fan efter gårdagens tjejkväll) Mkt viktigt att inte glömma vem jag är!

















KOM IHÅG: Glöm inte vara mig själv ibland. =)


Kommentarer
Postat av: ulrica

Hahahahahahahahahahahahah! =)



Där har vi min gamla galna Tess!

2010-10-03 @ 00:38:45
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/
Postat av: ulrica

...jag har ju visst läst din blogg i helgen :/ aaa det säger ju allt om hur virrig jag är just nu...

2010-10-04 @ 15:46:42
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...