Hold ure horses!

Vänta lite nu, stop ett tag! Nu rinner tiden iväg i en jävla fart! Jag hinner inte med! Nu är det redan fredag. Vart har veckan tagit vägen?! Jag ser lixom bara en å samma dag när jag blickar bakåt. Kanske beror det på att varje dag har sett exakt lika dan ut!
Vakna och gå upp ca 8. Äter frukost framför dagtorn och pratar med Julia i NZ. Tittar på klockan med jämna mellanrum och får panik när det är 30 minuter tills jag börjar (och jag inte gjort ett piss). Stressar mig iordning och kör i ilfart till jobbet. Jobbar nästan samma tider hela veckan. Hem, äta och sen däcka på soffan. KUL!

Idag ska jag på tjejkväll hos Frida iaf. Kul att det händer nåt. Får se hur länge jag orkar vara kvar där. Jag hoppas att jag orkar längre än 21 iaf. Hahha.



Frida skålar med Rosé i sommras


Kommentarer
Postat av: Ninni

ja den här veckan har gått sjukt fort, håller med dig!

2010-10-01 @ 16:32:23
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...