Lidl

För att få fetröven ur lägenheten idag krävdes inte mkt.
Räckte med att fräscha till mig så bestämde jag mig för att åka till Lidl.
Dels för att köpa deras "dammservetter" (sjukt bra!!) och dels för att hälsa på.

Slutade som vanligt med att jag var där i en timme! =)
Mkt att babbla om och sen handlade jag lite oxå.
Fick bland annat fixat farsdags presenten. (Fars dag 14/11)

För er som inte visste har jag jobbat på Lidl i 4 år,
så det blir ett kärt återseende varje gång jag hälsar på.
Lika söta varje gång frågar dom om jag inte kan tänka mig komma tillbaka.
Å varje gång tänker jag på det en liten stund, minns...
Men nej, har man en gång slutat så är det av en mening.

Men jag saknar er! =)


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...