Va nu då?!

Jaha, då var man hemma igen, efter 1,5 tim på jobbet. Visste redan när jag "vaknade" i morse att jag inte skulle bli långvarig på jobbet. Natten har vart en natt från helvetet! Vart uppe på toa tre gånger, vart jättetungt att andas (tillslut tog jag tag i mig själv och gick upp och hämtade astmamedicinen), rastlösa ben, regn, varm, ont i höfter (är ju enda sättet att ligga på, på sidan, inte konstigt det känns som jag ska gå av på mitten) och sen dom dära j*vla spänningarna under brösten, känns som huden håller på att spricka, å så klart är det värst på natten...

Men jag pallrade mig upp, lämnade Liam på dagis och åkte till jobbet. Väl framme började jag svettas hejdlöst! Bara sådär! Armarna kändes tunga och nästan helt bortdomnade och mina händer bara darrade. Jag fattade snabbt att nåt var fel och efter en timme kom min avbytare. Ringde BM direkt men väntetid på en timme så ringde 1177 oxå. Dom bad mig prata med en barnmorska, så fick inget riktigt svar vad det kunde vara...

Så nu är det bara att vänta och se. Hoppas det bara är en förkylning som är i världens utbrytningsskede och inget annat. Blir ju orolig! =S

Fortsättning följer....


Kommentarer
Postat av: ulrica

oj :/ låter inte bra, men jag tror och hoppas på det sistnämnda! Ring sen idag om du vill, annars testar jag lite senare.

2010-10-20 @ 11:36:38
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...