En riktig pudding


Min mamma var gullig och handlade lite förnödenheter på Gekås igår. (Har riktigt längtat dit, men jag får snällt hålla mig ett par veckor till.) Hon köpte ett paraply till vagnen som jag tänkt ha när vi är på semester eller stranden i sommar. Så slipper lillan ha massa filtar och skit i vägen för att inte få solen på sig. Har redan testat det och det blev perfekt! (bild kommer). Eftersom mamma är i Sthlm med min man och hämtar hem våra bilar så tog jag bussen till Vallås i morse för att hämta grejerna. Kunde bara inte vänta. =)
Passade på att mata Meja och ta mig lite mat innan solen kom fram och jag bestämde mig för att gå in till stan. Sagt och gjort var jag inne ? minuter senare och 7 tusen steg + på stegräknaren. 

Lämnade tillbaka Vyssan Lull tassarna på Babyproffsen. Mamma hittade billigare på Gekås. 150 kr billigare för BRIO. Sen tog jag bussen till Flygstaden, handlade lite och gick hem. Efter jag matat lillan hämtade vi storebror på dagis och sen lagade vi pannkakor. 

Nu har vi bänkat oss i soffan och ska snart ta fram chokladpuddingen. Nu blir det fredagsmys och stegräknaren tar helg! I morgon står det jobb på schemat!

Ciao! 


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...