Svinning

Idag var jag på mitt första bokade pass på gymmet på vääldigt länge, spinning.
Körde järnet med min lagom utmärglade kropp och tänkte flera gånger på hur mkt jag verkligen kan orka. Knäna värkte och pulsen dunkade utanför min kropp. När det var dags för stretching låg pulsen fortfarande på topp och jag skadade som ett litet asplöv. När det började vingla till i skallen var jag tvungen att säga ifrån. Instruktören bad mig lägga mig ner med fötterna högt och sen rusade hon iväg efter Dextrosol och en banan. Tryckte i mig d illa kvickt och satt kvar på golvet en stund till jag vågade resa mig och köra hem.

Tror jag får skärpa mig lite med maten nu! Aja baja, aldrig träna på tom mage!!


Kommentarer
Postat av: Liv

Men usch! Nåt liknande hände mig häromdagen när jag stod och skulle betala på bokia. Jag skulle slå koden men allt snurrade och det blev svart för ögonen. Personalen sprang efter en stol och ett glas cider och sen var det bra igen. Härligt med träning iaf! :)

2012-03-24 @ 10:00:57

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...