Nap

Efter en stunds bilprat tyckte jag att vi kunde spela lite Ps3, Resident Evil 5. Sagt och gjort. Men fegis som jag är gav jag kontrollen till älsklingen redan innan första "hindret". Men det är ju så äckligt när dom kommer springandes emot mig och jag får paniken och trycker på alla knappar samtidigt! Hahaha!

Vi fastnade i spelet en stund, sen lagade vi mat. Ryggbiff med grönpepparsås och potatis med gelé. MUMS! Sen tog vi en jättelång powernap från fem till halv nio. Hihihi.

Nu är älsklingnen på affären och köper gottis och snart blir det film.

En förtrollad romans, TV3, 21.25.


Kommentarer
Postat av: fh

vi har spelat wii va kul haha vii hörs

2010-01-02 @ 21:38:14

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...