Mera gratis!

Idag samlade jag på mig lite streckkoder från jobbet så nu har jag klickat hem en gratis bok och tre nummer av Elle Interiör. =) ME LIKE! Ett tips är att kolla in bloggarna jag skrev om igår, finns massor med gratis! =)

I brevlådan hade mina vunna traderaautioner dipit ner. En mammakjol i lite mörkare jeanstyg, satt som en smäck! 3-par dregglisar som var precis lika söta som på bilden. Vann ett par beiga mammashorts igår som jag väntar i veckan. Nu har jag så jag klarar mig över semestern. Vågar inte handla höstkläder, har ju ingen aning om hur stor jag är då.

Jobbet flöt på idag. Var inte ute och gick på lunchen för vädret var ostadigt. Känner verkligen av att det börjar bli tungt att jobba på brödavdelningen. Magen börjar bli lite ivägen och den där j*vla nerven hugger heeela tiden! Beställde en massagetid på Eva Salongen med presentkortet jag fick av tjejerna i födelsedagspresent i vintras, men tidigaste tiden var nästa tisdag!!

Nu blir det Hollywoodfruar, svenska norska eller danska...?! Sen kommer Sex Education, verkar intressant! ;)



12 dagar till semestern!

Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...