Lyxonani!

Oj oj, nu har jag halkat efter igen... Men jag har bara inte orkat.
I måndags hade vi inventering på jobbet, PUH, det är så strängt. Jag satt med den och allt efterarbete heela dagen vilket i sin tur gjorde att jag var maasssaaa timmar efter med mitt dataarbete. Det tog jag igen igår, nästan iaf... =) Blev inget Vårrus heller. Älsklingen uttryckte det som lathet, jag säger som det var, trött och kände mig inte kry. Så det var soffläge från att jag kom hem till sängen ropade. Rolig, tröttsam vardag jag har, men det är det värt!

Idag är jag leeedig! Har en hel del att stå i visserligen, men det är skönt att jag kan ta det i min egna takt, har ju minst 8 timmar på mig. =)

Måste bara utlysa ett stort TACK till mina underbara vänner som har gett mig så mkt stöd de senaste dagarna när vardagen kännts tung! Ni är bara för underbara! <3

Tittade på Nyheterna på tv4 i morse. De var på en sexutställning med massa dildos och olika sexhjälpmedel. Kul att dom lyfter fram det så i teve. Någon hade tillochmed tryckt upp en tapet med olika ställningar. =) Men det som fick mig att reagera var en dildo av rent guld, 18K, till ett värde av 12 tusen KR! Snacka om lyxonani!


Kommentarer
Postat av: fröken M

haha... eller som Viggo som fått en babysitter med vibrator i... det ska tydligen börjas redan i unga år ;)

2010-05-05 @ 16:48:27
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...