Dyyr vana


Jag är mkt tacksam över att lillan har bestämt sig för att ta napp. Vi har samlat på oss en hel del nappar men bara en duger just nu. Så idag passade jag på att köpa en extra, för hus i helvete om den skulle försvinna! Då upptäckte jag att lillan minsann inte nöjer sig med billiga nappar! 65 spänn för en bit plast!! Kalla mig snål, men är det inte lite väl mkt pengar?! Jaja, en sån fick det bli och sen var jag ju bara tvungen att köpa den dära bollen med knoppar på. Vilken nostalgi! =)



NUK Genius Latex och nostalgibollen.


Kommentarer
Postat av: Hulda

Hehehe...det ska vara fint ju :-) Dyr vana nu, vänta bara tills hon blir större ;-)

För Melvin duger bara Mam, har försökt med NUK eftersom vi fick en gratis, men ICKE.

2011-03-15 @ 09:03:44
URL: http://www.humlanspyssel.blogspot.com

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...