En böld i handen?!


God morgon.
Risk för svammligt inlägg då jag fortfarande är yrvaken.
Huvudvärken jag hade i går följde så glatt med in i sängen och släppte mig någon gång innan midnatt. Det var många tankar av olika slag som surrade runt i huvudet.

Idag blir det dagis för Meja och jobb för min del. Skönt. Jag gillar vardagen.
Jag hoppas de nya schemat ligger och väntar med glada besked i mitt fack på jobbet. Är lite nervös faktiskt. Det är mkt som ska hinnas på de timmar jag har och ibland räcker inte tiden riktigt till.

Äggen är färdiga nu så jag ska väl göra Meja sällskap och äta frukost och inte vara en sån dära osocial morsa med datan/mobilen i ansiktet varje dag.
(undra hur Mejas första teckning kommer se ut, där hon ska rita upp sin familj. Av någon konstig andledning är jag lite orolig över att jag kommer ha någon slags böld i örat, eller nej, d var ju mina föräldrar som sa, jag menar en böld i handen på hennes teckning av mig.....)


Kommentarer
Postat av: Melissa Lavali - Vikt & Fotografi

Svar:

hehe förstår de inte blir mycket sömn då :D



Tack :) ja min tanke var att försöka lyfta fram det lite, att man är inte konstig utan bara tänker lite annorlunda och tar de mer bokstavligt. Känns som de finns så mycket fördomar om ADD/ADHD och liknande så man försöker skrota undan de lite :)

2012-02-09 @ 11:36:06
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: ulrica

hahahaha, ja tiderna förändras men bölderna byter bara plats! =)

2012-02-09 @ 13:11:50
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/
Postat av: Sanna

SV: Tack vilken härlig kommentar! Den gjorde mig glad.



Angående det där med att flytta runt, så flyttade jag under en period till Spotlife. Där hade det ett verktyg som gjorde att man kunde flytta över kommentarer och allt. Nu har jag fått erbjudande via vimedbarn.se men jag kommer troligtvis tacka nej och satsa på egen domän i stället.



Förhoppningsvis svarar blogg.se och hjälper dig, lycka till!



Kram Sanna

2012-02-09 @ 21:39:49
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...