Fenomenet


Igår faschinerades jag och älsklingen av fenomenet vacum. Jag fyllde en påse med Mejas gamla barnkläder som bara ligger och tar plats, stängde igen den och sen tog jag dammsugaren och sög ur all luft. VIPS! Den knökade påsen blev platt som en pannkaka! Så jäkla bra! Att vi inte tänkt på det innan.
Jag fyndade mina vacumpåsar på Rusta för en billig peng, där dom dessutom har tre olika storlekar som passar till allt från jackor och täcken till en simpel kudde eller tröja.



Såå bra!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag blev lika fascinerad när jag för första gången använde dem för ngn vecka sedan :) dock blev mina inte så platta. Men hade nog i lite mer i dem ;)

2012-01-18 @ 09:15:58
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo de va ja som ville ha en kista. jag såg en på en loppis sida på facebook men den hade urhugget motiv på framsidan, inte så fint.. va de den du menade? eller har de kommit ut en ny för ja har inte sett någon annan..

2012-01-18 @ 09:47:50
Postat av: Hulda

Åh sånna måste jag cokså skaffa, skitbra vi som har så trångt i vårt förråd. Just nu tar Melvins kläder upp två stora flyttkartonger. Tänk hur mycket kläder vi kommer att ha om några månader när lillasyster kommer... ojoj.

2012-01-18 @ 09:58:14
Postat av: jennie

hittade den nu, fin men inte o ok skick. så hoppar den, men tack i alla fall :)

2012-01-18 @ 10:06:03
URL: http://mybeautifullie.blogg.se/
Postat av: Tora & Viggo

haha, smidigt!



Hjälper dig gärna med bloggen. Vad vill du göra? Ny header bara eller mer?

Fan vad vi saknar er, jävla sjuklingar! Nu börjar jag fundera på att köpa någon dräkt så att vi kan ses utan att ni smittar oss - hahah!

'

2012-01-18 @ 13:36:35
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...