V 36

Idag var det återigen dags för kontroll på Mvc. Kollar man på bloggen verkar det inte länge sen sist, men det känns som en evighets sen! =)

Som min vanliga tur gällande barnmorskor så gick även Lena i pension förra veckan. Så idag fick jag träffa Sofia, som är en jättegullig tjej och som jag kommer trivas bra med.

Resultaten från idag:

SF: 33 cm
Hjärtljud: ca 140
Han ligger på rätt håll och är fixerad. =)
Min puls: 115/75
Järn: 113
Socker: 5,6
Vikt: 84 ( +17kg )

Är betydligt mkt mindre än när jag väntade Meja, och lillebror håller sig på kurvan. Tror att vattnet håller sig borta denna gången, för än så länge har jag inte blivit sådär svullen som sist. Men de rastlösa benen lider jag fortfarande av. Värst på kvällarna. Och nattsömnen är skit just nu. Men nu är det inte långt kvar tills vi får träffa honom, älskade lillebror! ❤


Kommentarer
Postat av: Jenny

Så mysigt att snart ha en liten bebis i famnen igen. Här är bebisarnas tid förbi då Melvin är 2,5 år och Linnéa nu har blivit stora flickan och är hela 13 månader, m a o ingen bebis längre. Lycka till med förlossningen! Jag väntar spänt på att få se en liten bild på lillebror när han har kommit!

2013-05-03 @ 14:35:33
URL: http://humlanspyssel.blogspot.no/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...