Värk

Stämplar snart in på min 34:e timme i sängen! Vilket jäkla helvete det är att vara sjuk asså!
Ont i varenda led i kroppen, fryser och svettas om vartannat. Förkyld och svidande bihålor. Min älskade foglossning driver mig till vansinne då jag drömmer att jag föder varje gång jag stänger ögonen!
Nej nu räcker det!! Har nog svettats ut det mesta av virus i natt för min t-shirt och kudde var plaskblöta och håret låg som en turban runt min hals. Halvligger i sängen och försöker få i mig lite kaffe och en risifrutti och ska nog sparka igång dagen med en powernap och en näve panodil.

Hoppas ni andra mår bättre! Detta kan jag inte ens önska min värsta fiende!


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...