Projekt

Såhär mitt i vintern behöver jag något att göra för att inte gå ner mig helt i rusk vädret. 
Tankarna har gått från att börja träna till att bygga ut huset! Eller börja plugga. 

Vi fräschade upp badrummet! 😃


Före. Mäklarbild.


Efter. (Inte klara än.)

Målade om väggarna. Slängde ut duschkabinen. In med ett badkar. Upp med duschdraperi. In med växter. 
För att fräscha upp golvet la vi in trall. Sen lite piff piff. Ska ha stenar runt toastolens fot och hyllor ska upp på väggarna. Nytt spegelskåp ska köpas och något nytt handfat ska på plats. 
Finns så sjukt mkt inspiration på nätet.


Lite inspobilder från Google.


Närbild på badkarskanten.


Knöt ihop en ampel till min söta kruka jag fyndade på Jysk.


Fin och praktisk förvaring av toarullarna. Båda ska hänga brevid varandra. 

Draperiet är från Rusta. Växterna från Blomsterlandet. Trallen från Rusta. Ljuslyktorna från Miljögården. Tunnan från Netto. Trälådorna från Kivik. 

Som sagt är det en del kvar men redan nu känner vi oss supernöjda! 😃



Kommentarer
Postat av: ullis

Blir ju jättebra! :) men vill se fler bilder, mer översikt

2015-02-04 @ 14:38:55

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...