Julstämningen på topp!

   Efter jobbet igår var jag på gymmet och körde stenhårt! Tog i utav bara den och slog mina rekord! =) Åkte hem och gjorde mig iordning, skrev handlarlista och tog en kopp kaffe.
   När älsklingen kom hem åkte vi och handlade och hämtade granen som vi fått av hans jobb. Sååå fin den var! Den var innätad men jag hade det på känn att den skulle vara toppen. ;)

   Vi lyssnade på julmusik, drack glögg och kläddegranen. Skrev julkorten och pysslade. Kvällen avslutades med en varsin stor tallrik gröt och ännu mera mys! =)


Kommentarer
Postat av: Julle

God Jul pa er gud va mysigt de ser ut puss.

2009-12-15 @ 10:26:46
Postat av: kattiz

jag vill oxå ha snö på min sida...:O

2009-12-15 @ 20:28:23
URL: http://beliveindance.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...