Mysig helg, än så länge =)

När jag slutat jobbet igår blev det julbord i lunchrummet. MUMS! Vi fick en julklapp av cheferna och det var lotteri. När jag var proppmätt åkte jag hem, gjorde mig iordning och när älsklingen kom hem åkte vi tillbaka till jobbet för att handla inför kvällen. Tog även en runda till systemet och handlade starkvinsglögg och en box. =)

Vid sjutiden kom familjen Hansen. Vi åt pepparkakor och drack glögg och vin. Jag hade gjort Rocky Road och älsklingen hade gjort Mozartkulor som vi stolta bjöd på. =)

Efter många glas vin och några flaskor glögg senare blev klockan mkt och familjen Hansen och Alex åkte hem. Vi gick och la oss.

Idag vaknade vi sent. Tittade på "Antikrist", sjuk film med en del sex. Hehe.
Åt god frukost och vips satt vi i biosalongen men familjen Jörgensen och tittade på Avatar! Grymt bra film måste jag tillägga!



Efter bion var det julfika hoss oss. Kunde även då få i mig några glas vin...

Nu har familjen Jörgensen lämnat oss och vi ska krypa ner i soffan.

OVER!


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...