Fischsar

Sitter i soffan med Liam och kollar på fischsana.
Jobbat lääänge idag. Torkat upp ett hav med sköljmedel och ett hav med rödbetor. =/
Skulle vart på massage i morse men bytte bort den. Orka gå på jobbet i flera timmar ef massage.

Asså i morse när jag hade tvättat ansiktet och skulle smörja in det så tyckte jag att jag såg lite väl konstig ut. Jag kollade lite närmare och ser att min underläpp är stor som en valnöt! =O Fattar inte hur det gick till! Den var helt spänd och det stack lite i den. Trodde att det kanske var en allergisk reaktion, men vissa på jobbet trodde det kunde bero på den jävla finnen jag råkat pilla på under läppen! =/ Minns hur mamma skrämde mig för några år sen att man inte ska klämma finnar för nån som hon kände blev förlamad i halva ansiktet!!!
No pilling in face no more!

Imån är jag ledig och dagis är stängt. Så vi ska nog leka med madde. =)


Kommentarer
Postat av: Annah

Men Tess! Har du gått och blivit mamma på heltid? Vad mysigt... ;) Hur är det annars? Längesen vi sågs nu. Kram

2009-11-11 @ 18:30:28

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...