Jävla helvetes skit

Aaarrrggghhh!
Helvetes skit humör jag skaffat mig idag då! Pallar inte, men blir väl så efter en lång dag på jobbet.
Mitt uppe i det så vill jag ju att alla ska fatta att jag är irriterad och arg, men aldrig! Så får älsklingen ta all skit!
Jag tycker att jag borde ha rätt i att tjura, ibland iaf. Det är så skönt att få ur sig lite irritation och ilska. Det borde finnas en plats någonstans dit man kan gå när man känner sig irriterad. Ett happyplace!

Nu blev jag avbruten mitt i allt. Surfade lite på Facebook och såg en länk om vaccinet. Blev skrämd.
http://www.amalgamskadefonden.se/default.asp?id_Page=188

Jävla grishysteri!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ok din glade var e musiken

2009-11-25 @ 21:18:31

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...