Kalasbank i skallen

Känner mig som ett ruttet äpple. Var på ett roligt kalas igår. Tobbe och Louise har köpt hus och det skulle firas med en stor fest. Å fest blev d! =) Å nu sitter jag här och inväntar klockan att bli börja jobba. =/ Skallebanken är på topp!

Igår jobbade jag hela dagen därför jag inte skrev nåt. Körde på snabbt som attans i fisken så vi blev klara lite tidigare. Racer bilen gick på högvarv och när jag kom hem serverades jag med en kall go öl. =) Duschen snabbt, kläder på, en öl till, håret fixat. Sen bar d av ut i skogen.

Kommentarer
Postat av: L.

wiha, men fan vi bor ändå inte i skogen;)

synd att ni inte var kvar längre, haha tobbe gick o la sej halv tolv, m,aahaha!

2009-11-15 @ 16:02:11
URL: http://loiisans.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...