Mätt som en plätt!

Sitter i sängen för omväxling skull.
Har precis ätit lite kvällsmat. Det blev potatismos och ungsbakad lunchkorv. Snabbt och lätt. Gott.

Idag har vart en fullspäckad dag faktiskt. Var ju och tränade i morse. Sen var det hem och fräscha upp mig och äta frukost. Mötte upp Johanna i stan vid ett. Vi gick runt i lite affärer och tittade.

Träffade på Ida från jobbet med sin 3 v son. Såå söt! Hon såg så lycklig ut! =)

När det slutade regna började vi ist shoppa. =) Farligt men härligt. =)
Jag köpte en julklapp till älsklingen och en hårklämma till mig själv. Sen spenderade jag massa pengar på Maxi på mat och sånt ist. =)

Nannana nnaaa naannaa nanana Takida sjunger ut i lurarna! Passar på att ta mig egentid nu. Har tagit på mig hörlurar och spränger huvudet med musik. ME LOVE!

Jag och Johanna blev lite babysugna idag måste jag erkänna. =) Vi får väl se!

Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...