Frossa

Inte mkt Christer lyssnande idag. Även om söta Ninni skickade en påminnelse. TACK! =) Har mest ränt runt i butiken och bytt etiketter. PUH!

Super fint väder idag! Men tyvärr har jag lidit av någon slags frossa och fick helt enkelt bädda ner mig i sängen när jag kom hem. Och där låg jag och huttrade en bra stund innan jag lyckades slumra till.
Vaknade lagom till älsklingen var klar med maten. Vad hade jag gjort utan honom?! Älskar dig!

Nu blir det soffan och Anna Anka. Måtte huvudvärken gå över snart.

STORT GRATTIS till Fröken M som fick en underbar son i förrgår! Många kramar!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Hihi, va så lite så! Vet du vad; jag gjorde min första etikett igårkväll - äntligen... ;)

2010-04-08 @ 08:22:20
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/
Postat av: Fröken M

tack, va gullig du är :) kram

2010-04-14 @ 22:28:18
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...