Länge leve post-it

Är på väg ner i soffans stora inbjudande gap. Laddar för Destperate Housewifes.
På jobbet idag har det vart förvirrande. Eller jag har nog vart förvirrad. Har sprungit fram och tillbaka mest hela tiden. Men så är det när man inte får plats med fler Post-its på dataskärmen! Jag har till och med post-it i mobilen. Minnet sviker redan. Hur ska detta sluta!

Har skaffat en radio till kontoret och idag lyssnade jag på Christer i P3. Å där satt jag och skrattade i min ensamhet medan jag jobbade. =) Dagens ämne var Kroppsliga upptäckter. En tjej hade tex ett födelsemärke i form av ett hjärta på venusberget. Kan ju vara en merit, vad vet jag. Men när jag brast ut i skratt som mest, var tjejen som berättade om sitt snea rövstreck! Hahaha! HÄR kan ni lyssna och även se bilder från programmet.
I morgon blir det Christer igen.

Over!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Åh önskar också att jag kunde lyssna på Christer!

2010-04-06 @ 21:43:03
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/
Postat av: Ninni

Haha, nu har du en postitlapp till :)

2010-04-08 @ 08:19:46
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...