Premiär grillning

Efter jobbet var jag totalt lamslagen av min huvudvärk och mitt illamående. Älsklingen sov när jag kom hem så jag la mig på soffan och tog en 5:a. Vaknade av att en flicka som sålde Majblommor ringde på. Sa nej tack, men jag har planerat köpa en i år iaf. =) Kunde inte somna om så jag gjorde några rostade mackor. När älsklingen vaknade var det min tur att falla i koma av den jävla huvudvärken! Vaknade dock till ljuvlig doft av nygrillad lax! =)

Kvällen blev kort och direkt efter Desperate Housewifes (som jag med nöd och näppe orkade se) blev det sängen.

Kommentarer
Postat av: Fröken M

jag bara väntar på att mina eller Cs föräldrar ska ringa och bjuda in till grillkväll... om inte annat får jag väl bära ut elgrillen på balkongen och röka ut grannarna :)

2010-04-14 @ 22:26:33
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...