Skön dag

Idag var jag ledig. Vanligt vis brukar jag bara slappa inne i soffan men idag har jag vart lite sysselsatt. Började med att träffa Jennie en stund. Vi var på lokalvisning. Sen mötte jag upp Ninni och vi gick till Vattenporten för en tidig lunch. Mkt trevligt! Sen skildes vi och jag gick till läkaren. När jag väl var klar där hade himmeln blivit mörk och det började snöa! Ist för att gå en sväng på stan och leta klänning till bröllopet om två veckor så åkte jag hem. Och som vanligt somnade jag.
Nu sitter jag i soffan nyduschad och mätt. Snart blir det Andra Avenyn och sen säääängen. =)

Fick ett nytt erbjudande från Buzzador idag. Någon produkt från Nivea. Ska bli spännande. Är du fortfarande inte medlem så bli det HÄR!
På Gratisbio går det bra oxå. Har över 500p och prövade beställa mina två första presentkort förra veckan. Men lyckades inte... =/ Gör nytt försök sen.




Kommentarer
Postat av: Ninni

Haha, så det blev inte mer sen ;)

Tack för igår iaf, va trevligt!

2010-04-22 @ 07:37:50
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Nivea ? jag fick oxå ett nytt erbjudande igår, men det var på något annat ! Är i alla fall skoj när saker trillar ner i brevlådan :)

2010-04-22 @ 21:52:51
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Postat av: Fröken M

bad uppdate ;) Hoppas allt är bra med dig !! Kram

2010-04-26 @ 14:35:26
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...