Hur kan jag längta efter förlossningen?

Hmm fattar inte vad jag lyckades med precis men nåt galet blev det när jag skrev... Men nu så... =) Idag har det inte vart mkt fart på mig. Legat på soffan heela dagen och bara slöat. Fick till att göra Kokostoppar när rastlösheten tog fart, men det är nog det jobbigaste jag gjort idag.

När vi började planera vårt lilla underverk reggade jag mig på en sida med massa forum och annat skoj som man har nytta av när man planerar barn, är gravid eller nybliven förälder. Www.familjeliv.se. Gled in på ett forum med rubriken "Saker ingen berättar för dig (om barnafödande)". Har läst tråden med skräckblandad förtjusning. Trådstartaren kallar sig för Lady Dahmer, och hon har även en blogg, Confessions of a neurotic småbarnsmorsa. Hon censurerar INGET. Men det är så skönt att det finns någon som delar med sig av sånt som jag inte vågar fråga om.

 Ett utdrag från forumet som jag bara måste publicera:

"1. Avslaget: Wft? Det slemmar och blöder och äcklar och STINKER från snipperiet i typ två månader. Man skulle kunna tro att en ökenråtta krypit upp och dött om man ska bedöma den odör som ångade från snippan under denna tid. Rutten död råtta. I dubbel bemärkelse. Sen som en biverkning på det fick man som det så fint kallas "obalans i underlivet". (Tack gud för de där vaginalgeggan man kan köpa på apoteket. Fixade råttan på nolltid.)"

Ja, vad säger man. Det är ingen dans på rosor att bära, föda och läka, det ska ni veta karlar!



Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...