Betongkepsen av, check!

Jag vet inte vad jag ska skylla min dåliga nattsömn på idag. Om det är att jag la mig superhungrig eller om det är vinden som väckt mig (och bebis) med jämna mellanrum, eller en kombo... I vilket fall vaknade jag med en betongkeps och näsblod. Har försökt tillfredställa alla mina behöv och har nog lyckats ganska bra.
Nu väntar jag på att Skopunkten ska öppna så jag kan frossa till mig tre par skor. Sen blir det ett besök på apoteket för att inhandla järntabletter och diverse vitaminer.
Senare idag väntar ett besök på Gekås! =)

Vad ska du hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Ninni

Åh najs med gekås! Hoppas du hittar lite skor med innan :)



Själv ska jag jobba i em, men innan dess blir det väldigt lugnt här hemma samt en fika med Jennie på Eurostop. Mys i höstrusket helt enkelt! :)

2010-08-25 @ 10:00:32
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Åh, va roligt med gekås!! Trevlig shopping =)

2010-08-25 @ 13:41:16
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...