Julpynt


I fredags var jag utanför dörren för första gången sen Meja föddes.
(Förutom när vi gick till bilen från BB)
Har vart grymt nervös för mjölkstockning när det var så himla kallt.
Jag tog med mig Liam och vi åkte till Maxi, mitt i snöstormen.
Men ska man ha fredagsmysgodis så ska man. =)

Väl hemma igen klädde vi granen och satte upp tomtar.
(Eller älsklingen och Liam gjorde det, jag satt och tuttade.)



Jag vräkte i mig en mindre mängd gottis och sen gick jag och la mig,
medan familjen fortsatte med fredagsmyset.
(Gäller att ladda med krafter för amningsmaratonen på natten.
OH MY vilket maraton det blev sen, halv fem var hon mätt!!)


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...