Bakis!?

Vaknade nyss. Halv elva!
Länge sen jag sov så länge. Det behövdes.
Fast jag hade mardrömmar, fy va hemska!


Nu njuter jag en kopp kaffe
  och ska blogga lite om helgen.



Starbucks muggen från Bangkok!

I går jobbade jag 7-18.30.
Efter jobbet åkte jag hem en snabbis för att hinna träffa älsklingen.
Vi jobbar om varandra hela helgen, plus att han var borta i veckan.
När jag hade bytt om och gjort mig iordning hämtade jag upp Ullis
och vi åkte till stan och mötte upp Jennie på Bulls.
Där satt vi hela kvällen och åt och tjötade en massa.
Åt pommes med aioli och chilimarinerade scampi.
Två öl gled ner oxå, alkoholfria! =P
Sen kom Lina.
Jättetrevligt!
(Glömde kameran!)
Död som jag var orkade jag inte stanna längre än elva.


Kommentarer
Postat av: Ninni

inte lätt att vara gammal och trött ;)

2010-02-28 @ 12:19:39
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/
Postat av: jennie

ja det var himla mysigt igår,,love my girls =)

2010-02-28 @ 14:04:44
Postat av: Janina

är du gravid Tess???? i Så fall stort grattis tjejen!!

hoppas du ser nu att det är jag janina som kommenterat! kram

2010-02-28 @ 17:46:23
URL: http://yahneenah.blogg.se/
Postat av: Julia

De e ratt gumman man fa inte dricka och sen kora bil. =) Puss

2010-03-01 @ 00:21:43

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...