Liggsår

   Har nog liggsår efter denna dag. Suttit och legat på alla tänkbara sätt i soffan. Även provat sitta lite vid köksbordet när målaren/tapetseraren var här. Det var jobbigt att hålla kroppen i rak position så länge.
Utmattad och inte ett dugg utvilad sitter jag återigen i soffan. Lägenheten är tydligen super varm, men jag fryser. Filten verkar mer kall än värmande. Jag har tömt halva burken Panodil och beslutat mig för att inte ta tempen mer. Går till jobbet ändå i morgon.

Saknar dig älskling.
J a  e  f u u u k.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur har du fått till din header så med bilden, nån sida där du fått hjälp med det, jag vill veta, det var snyggt som fan!

2010-02-24 @ 20:14:29

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...