Onsdag = ledig, eller?

 Just nu sitter jag på fetröven i soffan och väntar på Ullis och Johanna. =)

Känner mig ganska trött nu, vart uppe sen halv sju och torkat kiss, tvättat kissiga sängkläder och duschat en kissig Liam. Men han är så duktig ändå så det får man ta. =)

I söndags var älsklingens kollega här med sin son, 17 dagar gammal var han då! Världens sötaste! Jag fick hålla honom hela tiden. Åh vad det ryckte och drog i livmodern!!! =)

Igår var jag på spinning. Börjar komma igång regelbundet nu. Känns skönt. Än så länge har jag inte kännt av mkt sviter från mitt nya stillasittande arbete. =)

Nu ska jag ta mig några knäcke mackor i väntan på brudarna! I eftermiddag blir det fixa Volvon, kommer en trolig köpare och kollar på den ikväll. =) WEE!

Kommentarer
Postat av: emma

ni får se till att skaffa en liten ni med :) Så slipper jag och lasse vara själva :P

2010-02-10 @ 11:23:24

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...