Myskväll med Jennie & Martin

   Idag var det inte så mkt nytt på jobbet. Mest sånt som jag kan, men lite nytt. Kan inte förstå att jag ska hinna lära mig allt på de bara två veckor som är kvar. =O Men kollegorna har hoppet, så det får väl jag med ha då! =)

Busungen kom hem idag. Mysig. Har saknat honom. Jennie och Martin kom över ikväll med lilla Indie. Vi åt pizza och såg på Lets dance. Jag missade väl mer än hälften, men såå intresserad var jag väl inte av det. 
  
     Liam somnade utan napp ikväll! =) Efter mycket om och men. Hoppas bara det håller i sig nu. Hade ju vart kul om han slapp den dära saken som alltid är i hans söta ansikte. =)

Nu sitter jag i sängen och dösurfar lite. Väntar på att älsklingen ska komma in. Sen blir det sova lite.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

min är grease

2010-01-08 @ 23:15:41
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...