Ne nu räcker det med snö

 Nu har det verkligen snöat heela dagen. Fick ju gräva fram bilen när jag skulle hem från jobbet. Visst är det fint och mysit, men nu när jul och nyår vart så vill jag bara ha ljusare dagar och fler plussgrader! Kanske jag hade kunnat njuta lite mer om det var varmt inne, men till och med inomhus fryser vi, då är det inte kul längre. Fast jag måste erkänna att jag är grymt sugen på att åka skidor nu! *vill vill vill*

Ikväll ska vi ut och äta med familjen Hansen och Jörgensen. Det ska bli mysigt. Vi ska träffas vid sju på Fridolfs.

Kommentarer
Postat av: Bush

Visst e de mysigt me sno men nu vet du hur vi har de pa vintern nar de ar typ 5c inne. Tur man har san lang o varm sommar iallafall. Puss

2010-01-07 @ 23:35:27

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...