Nytt år nya utmaningar

Slappar i soffan nu. Eller har precis satt mig. Plockat iordning lite här hemma. Duschat. Jobbat.

Natten var tung. Gick och la mig tidigt för jag skulle upp tidigt. Vaknade hela tiden och hade svårt att somna om. Älsklingen vaknade också flera gånger. Jag drömde att jag försov mig. Sista timmen låg jag vaken. Klockan ringde 05.00. Jag ville inte gå upp. 

06.00 Inventering. Mycket att lära och mycket att göra. Kallt. Stressigt. Åkte från jobbet raka vägen in i duschen. Lääänge och vaaarmt.

Och här är jag nu.
Älsklingen har kommit hem och han är helt extas. Han har vart och kollat bil. Fina och men dyra.

I morgon är jag ledig. Vet inte vad vi ska göra ikväll...=)


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...