Blixtinlägg

Gör ett snabbt inlägg så ni inte tror jag hamnat i "svackan" igen. Vi ska nämligen se film, Orphan, men jag tiggde till mig lite datatid innan. =)

Ska skriva om söndagen i nästa inlägg men måste bara berätta vem jag träffade idag. Min kusin Emma och hennes Christian och deras son Max besökte fam Hansen idag så jag passade på att åka dit och träffa dom. Såå söt deras Max är. Jag fick äran att hålla lilla knytet, som blev 5 veckor idag. Visade sig att jag inte alls hade rätta knycket och det var en hel del skrik i mitt knä... =S Ingen bra nybörjartur alltså. Nu längtar jag så efter vårt bebis! =)



Max på BB.

NU blir det skräckis!




Kommentarer
Postat av: ullis

vilket känslovarierande inlägg :/ Trodde jag skulle lämna inlägget med den mysiga bebis-bilden på min näthinna men då plötsligt dök där upp en bild som fick mig att rysa ist. Vad den äcklig?

2010-07-27 @ 14:50:18
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...