En dag på stan

När jag slappat färdigt och insåg att jag hade 30 minuter på mig att göra mig klar blev det brottom! Men jag hann iaf till accepterad försening, 7 minuter över tolv ringde Ullis och innan hon han säga något slängde jag ur mig: JAG ÄR KLAR! =) Hon och hennes söta brorsdotter kom och plockade upp mig för en sväng på stan. Vi roade oss med att hämta ut mina allergitabletter och äta pasta/glass.



(Helena och Ullis)

Passade på att gå inom Jennies nya butik som hon kommer öppna inom kort. Fashion heter den och där ska det säljas fresha kläder till tjejer! ME LIKE!!



(Jennie med Indie, Katarina med Rambo, vet inte vem det är i bakgrunden...)

Dagen rullade på och vid tre mötte jag upp en kär gammal vän, Melinda. Och vad passade inte bättre än en fika med en god paj. Efter mkt letande satte vi oss på Fridbergs Café och fick vår efterlängtade paj med extra sås. =)



(Melinda och våra mumsiga pajer, snacka om sås!)

När vi pratat oss hesa åkte hon hem och jag satte mig utanför gymmet och väntade på älsklingen. Nu är jag hemma och dagen börjar ta slut. Idag önskade jag att dagen hade haft fler timmar, hade velat träffa så många fler...
Nu blir det mat. Over and out!


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...