Ett tips, Tradera

AAAhhhrrrrrggggg! Hade skrivit ett långt inlägg men så hängde sig datorn!!!

Nu har ytteligare två traderaauktioner gått i hamn, mammakjol och 3-p dregglisar. 74:- resp 15:-. Överkommligt enligt mej! =) Mammabyxorna jag vann förra veckan kom i brevlådan igår och åkte på direkt. De var kanske lite små men det ska nog gå att ordna. =)
Vi har även hittat vår vagn på Tradera. Ett företag som säljer fabriksnya vagnar från Tyskland till billig peng. Ram, sittdel, liggdel och bilbarnstol för strax under 4000:-.

Nu måste jag verkligen rappa på eftersom jag var tvungen att skriva om inlägget! Trycka ner två äggamackor sen hoppa på cykeln till jobbet. Har inte vågat känna efter hurvida nerven i ryggen ligger i kläm idag. Så får väl, mot älsklingens förtvivlan, kämpa på i brödet så gott det går. Är jobbigare att höra jobbet klaga på att det inte finns någon annan som kan brödet osv... Tar det i min takt så får resten säga vad dom vill! Så det så!

Ha en toppendag alla mina underbara läsare!

(Förutom du din lilla j*vla r*tt*p***f**tt***!!)

Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...