Ingen motivation

Idag vaknade jag innan klockan ringde. Gick upp vid åtta och åt frukost. Har egentligen hur mkt som hellst att sysselsätta mig med... men idag är en sån dag där jag saknar motivation. Vill så gärna ge mit ut på en promenad oxå. Men just nu ser det mörkt ut. Jobbet väntar runt ett och sen håller det i sig till söndag. Hade bara vart så mysigt att få umgås med älsklingen ist för att jobba. Vi jobbar om varandra nu och nästa vecka blir på samma sätt, och då har vi lillkillen oxå... PUH! VILL HA SEMESETER!!!



Midsommar -09 <3


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag tror att det kommer en uppföljare på Snabba Cash men jag är inte helt 100.

2010-07-23 @ 14:06:48
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Ida - A princess diary ♥

Söt blogg! Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-07-23 @ 16:17:18
URL: http://pappasguldkort.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...