Klagomuren!

Plågade mig genom en dag på jobbet idag. Har varit väldigt skrytsam, men tacksam, över hur bra jag mår i min graviditet. Men idag fick jag ett uppvaknande. Magen har vart hård som sten och uppblåst som en ballong. Det har vart full aktivitet hela dagen, vilket är mysigt, men det följdes av en massa stickningar. Troligtvis bebis som gör plats.
Ryggen ska vi inte ens tala om!! Har antagligen fått en nerv i kläm på höger sida i svanken. Så brödet var en plåga. Har haft det så sen i måndags eftermiddag och jag tänker inte stoppa i mig en massa panodil i "onödan" när de inte ens hjälper. Så är smärtan kvar i morgon får jag hoppas på en omplacering till kassan. JAG STÅR INTE UT! Finns ju ingen läkare som ger mig ett sjukintyg för gravidkrämpor, och utan intyg sätter jobbet mig i lås... To be continued!

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Usch va jobbigt ! Om det är till nån tröst hade jag oxå så vissa dagar ( ganska få dagar tack och lov ) - andra var jag hur pigg och kry som helst och det var de sistnämnda dagarna man gladde sig över !! Hoppas du mår bättre idag när du vaknar =) Kram

2010-07-16 @ 03:51:59
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...