Kramp i vaden

Inte det skönaste sättet att vakna på. Studsade ur sängen och försökte pressa ner foten i golvet. Vilken j*vla smärta asså! Nu är jag helt öm och rädd för att det ska komma tillbaka. Jag hade jämt kramp i mina vader när jag var liten. Vaknade ofta på nätterna av en extrem smärta. Undra vad det beror på? Någon som vet?

Nu ska jag slänga en kaffe i ansiktet och vänta på att Tudorkliniken ska ringa upp mig. MÅSTE verkligen ha allergitabletter, orkar inte mer nysningar, kliande i halsen och ögon som bara svullnar.




Kommentarer
Postat av: emma

Jag fick med kramp i vaden när jag väntade Max. Det är tydligen något man får enklare när man är gravid. Har läst om det någon gång men jag kommer inte ihåg varför man får det :P

2010-07-07 @ 10:16:21
Postat av: Anonym

Kramp är vanligt när man är gravid. Någonting med ökad blodmängd tror jag.

2010-07-07 @ 14:36:42
Postat av: Fröken M

Ingen aning, men jag vaknar oxå ofta av kramp i vaderna och det är INTE skönt !!

2010-07-07 @ 15:12:17
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Anonym

jepp det har med graviditeten att göra...fick kramp nästan varje natt i slutet av graviditeten...jobbigt

2010-07-07 @ 15:22:19

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...