Sista dagen innan semestern

Blev en dag på soffan. Kom mig inte ens iväg till jobbet... =/ Ryggen krånglar. Å det är så skönt att jobbet är så förstående! Känns som dom vill mig så väl, att dom tycker synd om mig och lider med mig... NOT! Jag mår ju dubbelt så dåligt bara på grund av bemötandet...

Så idag har jag kollat på hela säsong 1 av Solsidan. Hahaha! Så jävla bra!



Nu har älsklingen och Liam kommit hem och jag har lagat mat.
(Om det räknas att slänga in en köttabit och pommes i ugnen...) Ikväll blir det fredagsmys!

N U  H A R  V I  S E M E S T E R ! ! !


Kommentarer
Postat av: Maria

Solsidan är grymt bra!

2010-08-01 @ 17:28:24

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...