Stranden och Bulls

När jag kommit hem efter att ha lämnat Liam på dagis och vart inom Lidl och handlat/hälsat på, var jag rastlös och kände att jag måste ta vara på dagen. Jag väckte syster och drog med henne till stranden.



Syster pressar för fullt



Magen steker oxå =) Å som vi badade!

På kvällen blev det Bulls med Frida. Thore hängde på en stund och lite senare kom Sandra.



Söta Frida med en lockande glas Rosé =)



Förrätt



Efterrätt

Efter maten var jag så mätt att jag nästan sprack! Fanns inte en chans i världen att jag skulle orka cykla hem så jag tog sista bussen, som tyvärr gick redan 22.45, hem.


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...