Svullen

Lördagen bjöd på jobb från 06 - 12. Kan inte beskriva hur varmt det var på morgonen när jag gick ut till bilen. Hettan blev bara värre och att behöva röra sig var en plåga. Jag sov ett par timmar när jag kom hem. Stackars älsklingen fick ge sig iväg till vänner ensam, jag var så svullen och spänd om magen att bara resa sig var en pers. För mig blev det teve och dator till jag däckade....

Poppade popcorn för första gången på det gamla hedeliga viset, på spisen. Lyckades faktiskt riktigt bra. =) Vi har för en tid sedan bestämt oss för att klara oss utan micro och det har funkat toppen! Mest var det för att den tog så stor plats, men samidigt äter vi ingen micromat så det blev en onödig pryl.
Hade du klarat dig utan micro?


Kommentarer
Postat av: Ninni

Nej, jag använder den rätt mkt faktiskt - mest till att tina saker då jag är ursel på att komma på i god tid att ta upp ngt ur frysen :)

2010-07-11 @ 18:49:08
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/
Postat av: Ica Alex

Hehe ja jag håller med Ninni. Vi tinar väldigt mycket i micron, men jag håller med om att den tar en stor plats i det lilla köket. Den platsen kunde man gjort så mycket annat på... Tex, odlat små växter på, eller placerat ut fina kort på, eller bara ha lite tomrum i köket ;)

2010-07-11 @ 19:36:02

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...