Vilse i skogen

Vann en suuuper gullig nalle-overall till bebis på tradera! Vaktade autionen in i det sista, för jag hade bestämt mig.



Sen var det dags att ge mig ut på villovägar och hälsa på Ninni. Jag hade memorerat Eniros karta och skrivit ner svängarna. Hade med mig en (köpe)kladdkaka och grädde så jag visste att jag hade brottom. Efter tre vändningar och mkt skog senare så lyckades jag iaf hitta till huset jag kände igen och utbrast i ett YESS!!!



Ninni & Johans underbara hem



Mums!



Blåbärsmys


Kommentarer
Postat av: Ninni

Åh så söt overall! Har kollat på en liknande som jag ska köpa till våra, så då kommer vi ha tre små björnar i vinter :)

Ps. Vilken smickrande bild du tog på mig ;)

2010-07-22 @ 13:28:17
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...